Logo Spec od reklamy w Google

Skuteczne Pozycjonowanie Reklama AdWords Responsywne Strony WWW

Mobilne RESPONSYWNE strony www

Ponad 75% Twoich potencjalnych klientów ma dostęp do urządzeń mobilnych. Zadbaj zatem aby strona WWW Twojej firmy była elastyczna i dobrze wyglądała również na tych urządzeniach! Nie ważne czy to jest smartfon, tablet, komputer czy netbook!
Responsywna strona www jest tak zaprojektowana, że automatycznie dopasowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana. Responsywna strona www pozostaje czytelna i wygodna w obsłudze niezależnie od wielkości ekranu.

Jakie są zalety dla Twojej firmy?

Responsywna strona www to:
  1. Dostępność - informacje o Twojej firmie dostępne są zawsze i wszędzie również dla mobilnego klienta
  2. Wygoda - klienci nie zrezygnują z przeglądania strony, gdyż jej układ zostanie dostosowany do wielkości ekranu
  3. Więcej klientów - możliwość znalezienia Twojej firmy w internecie, gdy klient znajdzie się w okolicy Twojej firmy
strony www w technologii responsywnej
  1. Oszczędność - jedna strona na wszystkie urządzenia, nie trzeba inwestować osobno w mobilną wersję strony np. na smartfony
  2. Jeden adres URL - jedna strona do pozycjonowania, prowadzenia kampanii reklamowych, jedna strona do edycji i dalszego rozwoju.
  3. Przyjazność dla wyszukiwarki Google - responsywna strona www jest efektywniejsza w pozycjonowaniu (sprawdź rekomendacje Google)
rozdzielczości ekranów nowoczesnych urządzeń

ZADBAJ O SKUTECZNOŚĆ TWOJEJ STRONY !

"Jedynym celem reklamy jest sprzedaż;
nie ma dla niej żadnego innego
sensownego uzasadnienia." ~ Raymond Rubicam
(Założyciel Agencji Young & Rubicam Advertising)

Strona www każdej firmy, aby dobrze spełniała swoją rolę, powinna przyczyniać się do wzrostu zysków. Oczywiste czyż nie? Ale jak...?
To proste! Prowadź swoich klientów za rękę i podpowiedz im jaką akcję mają wykonać na Twojej stronie www aby zmierzali prosto do realizacji Twojego celu czyli do sprzedaży! Zastosuj wezwanie do działania typu: "Zadzwoń!", "Zostaw dane do kontaktu!" , "Kup Teraz!" itp.
Wezwanie do działania (z j.ang - call to action) na stronie głównej Twojej witryny internetowej motywuje odwiedzających o wiele bardziej niż spotykany zazwyczaj beznamiętnie-nudny tekst typu: "Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty". Zachęć swoich przyszłych klientów do wykonania akcji!

Podczas realizacji Twojej strony www otrzymasz od nas propozycję konkretnego wezwania do działania. Dostostosujemy je do charakteru Twojej firmy, Twojej branży oraz docelowej grupy Twoich odbiorców. Określimy dokładne "zadanie sprzedażowe", które powinien zrealizować internauta na Twojej stronie www. Dzięki temu uzyskasz większe zainteresowanie Twoją firmą i w rezultacie zwiększysz zyski.

Zobacz przykłady wezwań do działania na stronach www powyżej!

Przedszkole Tukan poprzez wezwanie do działania - przycisk "Zapisz dziecko!" zachęca odwiedzających stronę do zapisania dziecka do przedszkola. Firma piorąca dywany przyciskiem "Zamawiam Pranie!" zachęca do kontaktu. Obie firmy zachęcają swoich klientów do działania!
A może chcesz wdrożyć podobne rozwiązanie na Twojej obecnej stronie? Zrób To! Napisz do nas! / Zadzwoń! 535 937 404.

Znamy Google. Pomożemy Ci zdobyć klientów.